Turfplanerare

Ärenden som vi inte kommer att införa
Post Reply
Leffman
Donator
Posts: 282
Joined: 16 Apr 2011 18:24

Turfplanerare

Post by Leffman »

Jag skulle vilja att man kan planera turfrundor genom att man klickar på zoner i den ordningen på kartan man tänker ta dom och det blir ett sträck mellan zonerna. Fakta om avstånd och ~tid som räknas ut på valfri km/h som man anger ska dyka upp. Typ som det är på nya statistikkartan nu.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Turfplanerare

Post by tomtebloss »

Det finns ett program som heter TurfNav som är lite av det du efterfrågar tror jag. Sök på Market eller i forumet.
Leffman
Donator
Posts: 282
Joined: 16 Apr 2011 18:24

Re: Turfplanerare

Post by Leffman »

Typ en sådan, men man ska kunna markera flera zoner i valfri ordning och få fram avståndet på rutten sen.
Roxen
Donator
Posts: 114
Joined: 04 Aug 2010 13:50

Re: Turfplanerare

Post by Roxen »

Och kunna göra det på hemsidan :)
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Turfplanerare

Post by Drassen »

Hmm, vi tycker nog att detta ligger lite väl långt ifrån KISS när det gäller Turfspelet just nu...men tredjepartsprodukter får ni gärna utveckla, sånt gillar vi
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Turfplanerare

Post by Jojje »

Leffman wrote:Jag skulle vilja att man kan planera turfrundor genom att man klickar på zoner i den ordningen på kartan man tänker ta dom och det blir ett sträck mellan zonerna. Fakta om avstånd och ~tid som räknas ut på valfri km/h som man anger ska dyka upp. Typ som det är på nya statistikkartan nu.
Lämna ditt förslag i denna tråd: http://forum.turfa.se/viewtopic.php?f=6&t=943 så hoppas vi att turfnav utvecklas. :D
Bara en zon till
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Turfplanerare

Post by Arias »

Japp, detta låter trevligt, men får tillhöra tredjeparts utvecklingen för den som är sugen.

:arrow: nekade
Image
Post Reply

Return to “Nekade - Hemsidan”