Örebro - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

User avatar
UrbanGeeks
Posts: 161
Joined: 26 Sep 2012 00:51
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by UrbanGeeks »

Zonen "Trängkårsv" på Trängkårsvägen i Örebro har ett skumt tecken som liknar en fyra på slutet, vilket syns om man kollar i appen, dock går det inte att kolla på zonen via http://turfgame.com/map.
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Wallen »

UrbanGeeks wrote:Zonen "Trängkårsv" på Trängkårsvägen i Örebro har ett skumt tecken som liknar en fyra på slutet, vilket syns om man kollar i appen, dock går det inte att kolla på zonen via http://turfgame.com/map.
Tack för rapporten. Redigerade och nu finns inget konstigt tecken i slutet och zonen går att se på turfgame.com/map
User avatar
AJ_
Posts: 122
Joined: 27 Feb 2012 20:32
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Örebro - Felanmälan

Post by AJ_ »

Jag vill felanmäla NoseTown.
Den ligger på nyligen avspärrat område (kvinnofängelse) enligt Frövisidan.
Jag föreslår flytt till Hinsebergsbron norr om Kaninholmen. Det är en flottbro där man inte får köra bil.
TurfWidget
Image
Mobil: Nexus 5X | Stad: Linköping
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Wallen »

AJ_ wrote:Jag vill felanmäla NoseTown.
Den ligger på nyligen avspärrat område (kvinnofängelse) enligt Frövisidan.
Jag föreslår flytt till Hinsebergsbron norr om Kaninholmen. Det är en flottbro där man inte får köra bil.
Känns ju lite extremt att behöva bli inspärrad eller vara vakt på kvinnofängelse för att kunna ta zonen.... zonen flyttad och därmed också bytt namn. Tack för rapporten :)
User avatar
Isengrim
Posts: 520
Joined: 24 Jul 2012 01:15
Country: Sweden
Location: BeerBeach

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Isengrim »

Wallen wrote:
AJ_ wrote:Jag vill felanmäla NoseTown.
Den ligger på nyligen avspärrat område (kvinnofängelse) enligt Frövisidan.
Jag föreslår flytt till Hinsebergsbron norr om Kaninholmen. Det är en flottbro där man inte får köra bil.
Känns ju lite extremt att behöva bli inspärrad eller vara vakt på kvinnofängelse för att kunna ta zonen.... zonen flyttad och därmed också bytt namn. Tack för rapporten :)
Var inte Turf för alla? Kan väl vara kul även för kvinnliga interner att få ha en zon att leka med och det har ju sagts att det inte är alla zoner som måste ha mycket trafik.. ;)
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Wallen »

Isengrim wrote:
Wallen wrote:
AJ_ wrote:Jag vill felanmäla NoseTown.
Den ligger på nyligen avspärrat område (kvinnofängelse) enligt Frövisidan.
Jag föreslår flytt till Hinsebergsbron norr om Kaninholmen. Det är en flottbro där man inte får köra bil.
Känns ju lite extremt att behöva bli inspärrad eller vara vakt på kvinnofängelse för att kunna ta zonen.... zonen flyttad och därmed också bytt namn. Tack för rapporten :)
Var inte Turf för alla? Kan väl vara kul även för kvinnliga interner att få ha en zon att leka med och det har ju sagts att det inte är alla zoner som måste ha mycket trafik.. ;)
Du har rätt i mycket du skriver men jag tror att det är mobilförbud på fängelser vilket avsevärt förvårar turfandet för kvinnliga interner och jag vet inte om trafik från utomstående skulle uppskattas eller vara så bra reklam för turf om man nu inte ser all publicitet som bra publicitet när någon bryter sig in på fängelsets område med full polispådrag efter sig och sen förklarar sig med att man bara skulle ta en turfzon... när våra myndigheter blir lite mer flexibla i inbrytningar på fängelseområden eller tillåter mobiler så lovar jag att överväga att flytta tillbaka zonen. :)
mrgolfer
Posts: 9
Joined: 23 Jan 2013 12:46
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by mrgolfer »

Föreslår att flytta Thrumeadow lite söderut så den hamnar utanför Vialundskolan, ungefär här

http://db.tt/UHn3qugO
Wall1

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Wall1 »

Kan ju vara möjligt men du får ge en bra anledning om det skall beviljas. Vad är det för fel på nuvarande position?

Edit: Varför är en bättre position på zonen utanför en skola? /Wallen
mrgolfer
Posts: 9
Joined: 23 Jan 2013 12:46
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by mrgolfer »

Förslaget jag kom med ligger på gångvägen strax utanför bowlinghallen / gamla simhallen. Jag som varken är lärare eller elev tycker helt enkelt det är en bättre placering av zonen.
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Wallen »

mrgolfer wrote:Förslaget jag kom med ligger på gångvägen strax utanför bowlinghallen / gamla simhallen. Jag som varken är lärare eller elev tycker helt enkelt det är en bättre placering av zonen.
Jag flyttade zonen utan tokbra anledning men tydligen tillräckligt...
Locked

Return to “Örebro”