Värmland - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Värmland

Post by SunYour »

Det blev lite pyssel för att rucka på den zonen...
Jag fick flytta KarlsPark lite längre söderut för att få plats med LeafbergZone på andra sidan gatan... hoppas att det blev till det bättre...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Spix
Zonemaker
Posts: 309
Joined: 28 Feb 2012 14:21
Country: Sweden
Location: Karlstad

Re: Värmland

Post by Spix »

SunYour wrote:Det blev lite pyssel för att rucka på den zonen...
Jag fick flytta KarlsPark lite längre söderut för att få plats med LeafbergZone på andra sidan gatan... hoppas att det blev till det bättre...

Det var lite förvirrande ett tag innan jag fattade att zonerna blivit flyttade :D Men ja det blev absolut bättre. Faktiskt väldigt bra att KarlsPark flyttades också, för gräsplätten där den låg har blivit uppgrävd och omplanterad och får nu inte beträdas, och det var ganska svårt att ta zonen utan att kliva upp där.

Kollat något på flytt av LänsmansZone som jag namnde i mitt förra inlägg?
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Värmland

Post by SunYour »

Ja, blir ju lätt förvirrande när man inte får träff på sin vanliga plats :-)
Spelet skulle kanske må bättre av lite fler flyttar så det inte blir för mycket slentrian-turf...
Spix wrote:Kollat något på flytt av LänsmansZone som jag namnde i mitt förra inlägg?
Den fick en knuff söderut till cykelvägskorset... hoppas den är kvar i alla fall?
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Spix
Zonemaker
Posts: 309
Joined: 28 Feb 2012 14:21
Country: Sweden
Location: Karlstad

Re: Värmland

Post by Spix »

SunYour wrote: Den fick en knuff söderut till cykelvägskorset... hoppas den är kvar i alla fall?
Den var flyttad som den skulle och inga problem att ta. Bra att det blev gjort för nu går inte längre någon del av den gamla zonen att nå längre.
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Värmland

Post by SunYour »

Bra och påpassligt rapporterat :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Muddiz
Posts: 6
Joined: 06 May 2012 12:04
Country: Sweden

Re: Värmland

Post by Muddiz »

PythOn wrote:"SchoolSoccer" samt "CurvedPath" i Kristinehamn ligger båda innanför inhägnade områden och är under dagtid uteplats för dagis/förskola. Att ha turfare springande där dagtid är antagligen mindre populärt bland både föreståndare och föräldrar.

Så en flytt av ovan nämnda områden skulle vara uppskattat.

Karta med områdena utplacerade:
http://i43.tinypic.com/205pb0l.jpg

Tack på förhand.
Tänkte pusha lite för flytt av dessa två zoner.
Det är allt för många gånger man har undvikit dem pga dess ostrategiska placering.

Curvedpath skulle man kunna flytta till parkeringen tvärs över Irisdalsgatan eller till plätten framför pizzerian på andra sidan ringvägen.

Schoolsoccer skulle man kunna flytta till gräsplätten tvärs över gatan eller till "grusplätten" snett över spåren.

Se bifogad bild. (paint ftw)
Attachments
Schoolsoccer Curvedpath.png
Schoolsoccer Curvedpath.png (205.94 KiB) Viewed 4998 times
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Värmland

Post by SunYour »

Det såg ut som skolzoner båda två det där, och det ska vi ju inte ha några. Nu blev det korta flyttar och nya namn.
Irisdal och DoldaBron blev det istället.

Tack för rapporten.
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Muddiz
Posts: 6
Joined: 06 May 2012 12:04
Country: Sweden

Re: Värmland

Post by Muddiz »

SunYour wrote:Det såg ut som skolzoner båda två det där, och det ska vi ju inte ha några. Nu blev det korta flyttar och nya namn.
Irisdal och DoldaBron blev det istället.

Tack för rapporten.
Underbart, tusen tack.
Dock har jag ett problem med appen; Schoolsoccer finns fortfarande & Doldabron finns ej :/
knepigt då Curvedpath försvann som den skulle och Irisdal tog dess plats perfekt.
Har rensat Turf datan ur telefonen men problemet kvarstår än.
(ber om ursäkt om jag skulle lagt detta i en annan tråd, men verkade så passande här)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Värmland

Post by SunYour »

Oj, det måste undersökas, återkommer...

Edit:
Detta var ordentligt skumt!
På hemsidan är den flyttad, i appen ligger den kvar. I zonbyggarprogrammet så uppför den sig inte normalt.
Det blir till att felrapportera zonen til högsta instans här... återkommer igen...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Muddiz
Posts: 6
Joined: 06 May 2012 12:04
Country: Sweden

Re: Värmland

Post by Muddiz »

SunYour wrote:Oj, det måste undersökas, återkommer...

Edit:
Detta var ordentligt skumt!
På hemsidan är den flyttad, i appen ligger den kvar. I zonbyggarprogrammet så uppför den sig inte normalt.
Det blir till att felrapportera zonen til högsta instans här... återkommer igen...

Hört något ifrån "Them up top"? :P Dendär zonen börjar irritera mig ;)
Locked

Return to “Värmland”