Kronoberg - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Eli

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Eli »

Jag bor inte i Markaryd, så jag vet inte på rak arm. Men jag tror att det finns en bra plats vid rondellen i korsningen Järnvägsgatan / Kronobergsgatan. Intill rondellen åt nordväst. Där finns ett grönområde med en liten rolig byggnad, paviljong eller liknande.
Eli

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Eli »

Eli wrote:Jag bor inte i Markaryd, så jag vet inte på rak arm. Men jag tror att det finns en bra plats vid rondellen i korsningen Järnvägsgatan / Kronobergsgatan. Intill rondellen åt nordväst. Där finns ett grönområde med en liten rolig byggnad, paviljong eller liknande.
Åh, tack! Ny fin zon! :-)
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Fidde »

Måste tyvärr felanmäla våran nya zon SandPark,det enda som krävs för en optimal placering är att den flyttas några meter norrut till cykelvägen. Anledningen är både att den ligger väldigt taskigt till men man kan också antyda att de boende inte vill ha folk springande där dagligen då de satt upp ett 2 meter högt staket med låsta grindar, jag tycker detta bör respekteras, den kan dock fortfarande vara kvar vid lekplatsen men det vore bra om man kunde förskjuta den lite alternativt att man expanderar den lite.

Tack på förhand //Fidde
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Ett litet exempel på hur det kanske kan se ut:
Image
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tomtebloss »

Nu var ju SandPark ett förslag, men jag fick antagligen modda den lite när jag la den på plats. Jag tror att det till och med låg flera förslag där. Men nu är den äntligen flyttad nu när ZCT och jag är åter i matchen.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Tack, tack, förmodligen var det väl någon som bodde där inne som la förslaget, vet att det har funnits någon som utgick där ifrån.
Tack igen :)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by AceIsAngry79 »

Hejsan.

Finns det möjlighet att flytta http://turfgame.com/map/ThingForrest till torget i Tingsryd istället så zonen blir mera aktiv?
Har lagt Zonförlag på torget och format det som ett T så du hittar det nog lätt. Så om du flyttar den så gör den gärna till ett T där. :-)

Tack på förhand.

MVH

Ace & Co
Image
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tomtebloss »

AceIsAngry79 wrote:Finns det möjlighet att flytta http://turfgame.com/map/ThingForrest till torget i Tingsryd istället så zonen blir mera aktiv?
Har lagt Zonförlag på torget och format det som ett T så du hittar det nog lätt. Så om du flyttar den så gör den gärna till ett T där. :-)
Ett torg? Ser ut som en parkeringsplats. Om nu de aktuella kartorna stämmer. Eller har det byggts om?
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Söder om parkeringsplatsen finns ett hus och i närheten av det skulle zonen i så fall kunna placeras. Lite konstigt att Tingsryds stolthet Börjes inte har någon zon ;)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tomtebloss »

tretton wrote:Söder om parkeringsplatsen finns ett hus och i närheten av det skulle zonen i så fall kunna placeras. Lite konstigt att Tingsryds stolthet Börjes inte har någon zon ;)
Som du föreslagit med TingCentrum? Får inte in en zon där riktigt. Dessutom så går Storgatan precis förbi och då blir det en bilzon... Finns ingen bra placering för någon zon i anslutning till Börjes.

La en bredvid torget istället. Låg ett förslag där med.
Locked

Return to “Kronoberg”