Kronoberg - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Kronoberg - Felanmälan

Post by Arias »



Här kan ni felanmäla zoner som tillhör Kronobergs region


Image
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg

Post by tretton »

Hej!

Tror att zonen "Tummenbridge" i Växjö egentligen ska heta "Trummenbridge" då sjön heter Trummen och zonen är på en bro :D
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg

Post by tomtebloss »

1r3tton wrote:Tror att zonen "Tummenbridge" i Växjö egentligen ska heta "Trummenbridge" då sjön heter Trummen och zonen är på en bro :D
I'm on it like white on rice...
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg

Post by tretton »

tomtebloss wrote:
1r3tton wrote:Tror att zonen "Tummenbridge" i Växjö egentligen ska heta "Trummenbridge" då sjön heter Trummen och zonen är på en bro :D
I'm on it like white on rice...
Perfekt:)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Kronoberg

Post by Fidde »

zonen "Fallzone" ligger numera lite dumt till då det är på en konstgräsplan med högt staket runt om. Detta har funkat bra innan då man har kommit in alla tillfällen förutom när det varit match där men numera är det kodlås som endast är olåst få timmar om dygnet och då oftast i samband med träningar=inte komma in. Även på sommaren är det så gott som hopplöst då människor inte verkar ha något vettigt för sig utan spelar fotboll från tidig morgon till sen kväll(Turfa ist?!). Mitt förslag är att den flyttas en bit uppåt (t.ex där gruset slutar och uppåt mot gräset).
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg

Post by tomtebloss »

Fidde wrote:zonen "Fallzone" ligger numera lite dumt till då det är på en konstgräsplan med högt staket runt om. Detta har funkat bra innan då man har kommit in alla tillfällen förutom när det varit match där men numera är det kodlås som endast är olåst få timmar om dygnet och då oftast i samband med träningar=inte komma in. Även på sommaren är det så gott som hopplöst då människor inte verkar ha något vettigt för sig utan spelar fotboll från tidig morgon till sen kväll(Turfa ist?!). Mitt förslag är att den flyttas en bit uppåt (t.ex där gruset slutar och uppåt mot gräset).
Det här visserligen en del av spelet med att vissa zoner är (mycket) svårare än andra att ta. Nu är inte kartan uppdaterad så jag har svårt att se hur planen ligger. Men på dig så låter det som om den ligger mitt på planen. Så även om det är öppet är den otillgänglig.

Står även i reglerna om felanmälan att om den ligger inom inhägnat område så ska den flyttas.

Så den är flyttad dit du ville. Hoppas jag.
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Kronoberg

Post by Fidde »

tomtebloss wrote:
Fidde wrote:zonen "Fallzone" ligger numera lite dumt till då det är på en konstgräsplan med högt staket runt om. Detta har funkat bra innan då man har kommit in alla tillfällen förutom när det varit match där men numera är det kodlås som endast är olåst få timmar om dygnet och då oftast i samband med träningar=inte komma in. Även på sommaren är det så gott som hopplöst då människor inte verkar ha något vettigt för sig utan spelar fotboll från tidig morgon till sen kväll(Turfa ist?!). Mitt förslag är att den flyttas en bit uppåt (t.ex där gruset slutar och uppåt mot gräset).
Det här visserligen en del av spelet med att vissa zoner är (mycket) svårare än andra att ta. Nu är inte kartan uppdaterad så jag har svårt att se hur planen ligger. Men på dig så låter det som om den ligger mitt på planen. Så även om det är öppet är den otillgänglig.

Står även i reglerna om felanmälan att om den ligger inom inhägnat område så ska den flyttas.

Så den är flyttad dit du ville. Hoppas jag.
Förstår att det ska vara svårt men den var lite väl... tror den ligger bra nu,har inte hunnit prova den än dock.
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Kronoberg

Post by Fidde »

tomtebloss wrote:
Fidde wrote:zonen "Fallzone" ligger numera lite dumt till då det är på en konstgräsplan med högt staket runt om. Detta har funkat bra innan då man har kommit in alla tillfällen förutom när det varit match där men numera är det kodlås som endast är olåst få timmar om dygnet och då oftast i samband med träningar=inte komma in. Även på sommaren är det så gott som hopplöst då människor inte verkar ha något vettigt för sig utan spelar fotboll från tidig morgon till sen kväll(Turfa ist?!). Mitt förslag är att den flyttas en bit uppåt (t.ex där gruset slutar och uppåt mot gräset).
Det här visserligen en del av spelet med att vissa zoner är (mycket) svårare än andra att ta. Nu är inte kartan uppdaterad så jag har svårt att se hur planen ligger. Men på dig så låter det som om den ligger mitt på planen. Så även om det är öppet är den otillgänglig.

Står även i reglerna om felanmälan att om den ligger inom inhägnat område så ska den flyttas.

Så den är flyttad dit du ville. Hoppas jag.
Förstår att det ska vara svårt men den var lite väl... tror den ligger bra nu,har inte hunnit prova den än dock.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Tror att jag ska felanmäla zonen GrowLibrary. Detta p.g.a. att den är väldigt liten, plus att den är precis jämte en stor byggnad. Den hade bara behövt vara lite större, så att den även täcker träden.

Sen är jag lite osäker, men jag får känslan att Indyzone ligger på privat mark, men någon av de andra som varit där får gärna hålla med, säga emot innan vi gör något med den ;)

//Tretton
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by SunYour »

Två riktit poppis zoner, låt se om det bara är nyhetens behag...
LibraryZone är nu lite större

Låt höra om IndyZone, jag kikade så gott det gick med StreetView...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Locked

Return to “Kronoberg”