3 Zonförslag Sandviken (med bilder)

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
Lemshimmer
Posts: 20
Joined: 08 May 2018 19:19
Country: Sweden

3 Zonförslag Sandviken (med bilder)

Post by Lemshimmer »

Hej!
Jag har lämnat in lite zonförslag förut i kungsgården, men då jag nyligen var och cyklade i sandviken så hittade jag några bra ställen som jag tror zoner skulle passa perfekt att ligga på.
Jag tog bilder på dessa platser och gjorde en karta där jag markerade ut var dessa zoner skulle ligga. Alla bilder är bifogade i detta inlägg.

Zonförslag 1: ParkPåStigen

Denna zon ligger vid en liten lekplats precis bredvid bilvägen vid området som heter "Stigen" bara en liten bit utanför Sandviken.

Zonförslag 2: YtterSandBro

Denna zon ligger på en motorvägsbro i norra Sandviken. Den ligger även på den del av bron där cykelvägen börjar.

Zonförslag 3: BroInnanGrill

Om man cyklar till zonen med namnet "Grillspot" så passerar man denna bro. På varsin ända av bron är det en grusväg.

Här är en länk med alla bilder relaterade till zonförslagen: https://imgur.com/a/wvyKaDD

Vill ni ha någon mer information om zonförslagen så skriv en kommentar så svarar jag så fort som möjligt.
User avatar
Hogsquare
Posts: 74
Joined: 31 Mar 2013 18:09
Country: Sweden

Re: 3 Zonförslag Sandviken (med bilder)

Post by Hogsquare »

Bra förslag!!! Bra med z på vägen till GrillSpot.
Order of Aquamen Member. 2nd holder of Gröneborg (formerly GreenFortress)
User avatar
Spix
Zonemaker
Posts: 309
Joined: 28 Feb 2012 14:21
Country: Sweden
Location: Karlstad

Re: 3 Zonförslag Sandviken (med bilder)

Post by Spix »

Hej,

Det var dax för Sandviken att få lite påfyllning så jag kikade på dina förslag.
Zoner på lekplatser undviker vi, och YtterSandBro var lite för mycket trafikplats för att ha något större zonvärde. Med det tredje förslaget har nu blivit verklighet i alla fall.

//Spix
User avatar
Lemshimmer
Posts: 20
Joined: 08 May 2018 19:19
Country: Sweden

Re: 3 Zonförslag Sandviken (med bilder)

Post by Lemshimmer »

Spix wrote: 28 Sep 2020 21:58 Hej,

Det var dax för Sandviken att få lite påfyllning så jag kikade på dina förslag.
Zoner på lekplatser undviker vi, och YtterSandBro var lite för mycket trafikplats för att ha något större zonvärde. Med det tredje förslaget har nu blivit verklighet i alla fall.

//Spix
Tumme upp, tackar! :D
Post Reply

Return to “Gävleborg”