Förslag till Assistläge?

Förslagsdiskussioner

Moderators: TBIT, Stonecape

Post Reply
aimless
Posts: 2
Joined: 18 May 2020 19:19
Country: Sweden

Förslag till Assistläge?

Post by aimless »

Hej Turfare!

Brukar du liksom jag köra assistsväng ibland, när man vill få upp antalet assister och bestämmer sig för att köra assistrunda med någon/några.

Då vill man ju undvika att ta zonen, som ofta händer för mig när jag kör med en kompis som är lägre i rank tar jag zonen fortare, efter varje zon måste jag avaktivera "gubben" och aktivera igen, eller som oftast "Plocka av vanten, låsa upp knapplåset på mobilen, det regnar lite och touchskärmen "går bananas" sen kommer ljudet -Taking zone och där får man panik och häver sig ur zonen för mobilen vill inte samarbeta. Man kan ju också lägga sig längre bak, men det glömmer man ju lika fort bort.

Vore ju mycket enklare ifall jag gick in i inställningar (skulle kunna ligga tillgängligt för endast supporter?) och där kryssar i Assist mode typ. - Stapeln kanske bara går halvvägs och där väntar på att någon annan ska ta zonen, eller hur man nu löser den biten kan ju se olika ut. Men att man enbart tar assister. Sen klickar man bara ur detta och turfar lugnt vidare som vanligt.


Stay safe
hoj hoj
/ Aimless
User avatar
LeiLar
Posts: 935
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Förslag till Assistläge?

Post by LeiLar »

+1
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
Post Reply

Return to “Förslag”