Tingsryd

Moderator: Zonemakers

AceIsAngry79

Tingsryd

Post by AceIsAngry79 »

Kan ni fixa mera zoner i Tingsryd o Konga?

Finns bara en stackare i Tingsryd.

Mvh

Ace
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Tingsryd

Post by TBIT »

AceIsAngry79 wrote:Kan ni fixa mera zoner i Tingsryd o Konga?

Finns bara en stackare i Tingsryd.

Mvh

Ace
Du vet väl att du kan lägga in förslag på zoner via appen? Mer info här: http://turf.blekinge.it/2012/04/24/vad- ... nya-zoner/

Hur som helst, om du suktar efter att ta fler zoner så är du mycket välkommen att turfa lite i Ronneby! Det är väl bara en halvtimme med bil och buss 240 finns ju också.
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
AceIsAngry79

Re: Tingsryd

Post by AceIsAngry79 »

Tackar.

Är det inte så många som håller på i ronneby?


Tyvärr så är jag inte så ofta där men tänkte ta mig dit en dag o låna lite zoner.

Mvh

Ace
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Tingsryd

Post by TBIT »

AceIsAngry79 wrote:Tackar.

Är det inte så många som håller på i ronneby?


Tyvärr så är jag inte så ofta där men tänkte ta mig dit en dag o låna lite zoner.

Mvh

Ace
Nej, vem sjutton har ärende till Ronneby liksom? Det har gått lite upp och ned med spelare här, men det är några stycken aktiva just nu. Men ju fler som tar zoner här desto roligare spel! Sedan får du inte glömma Växjö där det finns gott om zoner och aktiviteten verkar också hög.
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by AceIsAngry79 »

Men en liten fråga bara.

Växjö har ju redan en massa. Zoner som gör att.de kan.samla ofantligt mycket poäng.
Varför får de då två nya????

Kan väll sätta några.i tingsryd med. Semestern kommer ju snart o då drar.det förbi en massa folk som turfa. Kan ju locka flera att börja här i så fall med.

Mvh Ace
Image
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Tingsryd

Post by tretton »

AceIsAngry79 wrote:Men en liten fråga bara.

Växjö har ju redan en massa. Zoner som gör att.de kan.samla ofantligt mycket poäng.
Varför får de då två nya????

Kan väll sätta några.i tingsryd med. Semestern kommer ju snart o då drar.det förbi en massa folk som turfa. Kan ju locka flera att börja här i så fall med.

Mvh Ace
får fler zoner eftersom att vi är många Turfare som vill ja zonerna. Du är en i hela tingsryd och om ni blir fler fått ni fler zoner. Aktivitet = zoner :-).

//TRETTON
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Tingsryd

Post by TBIT »

AceIsAngry79 wrote:Men en liten fråga bara.

Växjö har ju redan en massa. Zoner som gör att.de kan.samla ofantligt mycket poäng.
Varför får de då två nya????

Kan väll sätta några.i tingsryd med. Semestern kommer ju snart o då drar.det förbi en massa folk som turfa. Kan ju locka flera att börja här i så fall med.

Mvh Ace
Det finns alltid ett höna-ägg-problem med zoner och spelare, men nu finns ju i varje fall ThingCamp.

Om du och ett par kompisar börjar tävla om den så att den byter ägare flera gånger om dagen kontinuerligt så tror jag det finns goda chanser till fler zoner.
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Tingsryd

Post by tretton »

TurfBlekingeIT wrote:
AceIsAngry79 wrote:Men en liten fråga bara.

Växjö har ju redan en massa. Zoner som gör att.de kan.samla ofantligt mycket poäng.
Varför får de då två nya????

Kan väll sätta några.i tingsryd med. Semestern kommer ju snart o då drar.det förbi en massa folk som turfa. Kan ju locka flera att börja här i så fall med.

Mvh Ace
Det finns alltid ett höna-ägg-problem med zoner och spelare, men nu finns ju i varje fall ThingCamp.

Om du och ett par kompisar börjar tävla om den så att den byter ägare flera gånger om dagen kontinuerligt så tror jag det finns goda chanser till fler zoner.
En liten rättning, då SKA ni få fler zoner :-)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by AceIsAngry79 »

tretton wrote:
TurfBlekingeIT wrote:
AceIsAngry79 wrote:Men en liten fråga bara.

Växjö har ju redan en massa. Zoner som gör att.de kan.samla ofantligt mycket poäng.
Varför får de då två nya????

Kan väll sätta några.i tingsryd med. Semestern kommer ju snart o då drar.det förbi en massa folk som turfa. Kan ju locka flera att börja här i så fall med.

Mvh Ace
Det finns alltid ett höna-ägg-problem med zoner och spelare, men nu finns ju i varje fall ThingCamp.

Om du och ett par kompisar börjar tävla om den så att den byter ägare flera gånger om dagen kontinuerligt så tror jag det finns goda chanser till fler zoner.
En liten rättning, då SKA ni få fler zoner :-)
Får se till.att frun skaffa det till sin mobil när hon väl skaffa smart mobil så får vi ta den om varandra. ;-)
Image
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by AceIsAngry79 »

Stort tack för den nya zonen.

Hoppas det kan finnas underlag för flera zoner inom en snar framtid.

Mvh

Ace
Image
Post Reply

Return to “Kronoberg”