Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-38

Cicero
Posts: 37
Joined: 06 Mar 2013 13:51
Country: Denmark

Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-38

Post by Cicero »

Til nu 2.juni ser forløbet således ud...
Kun planlægningsudvalget bedes skrive i denne tråd, andre skriv i den anden tråd.

Positive tilkendegivelser...

Cral med i planlægningsgruppen
TheHolts med i planlægningsgruppen
Paldepind med i planlægningsgruppen
Cicero med i planlægningsgruppen
JBN2304
LRavn
Nissi
MasterYoda
LSchmidt
Pismyre
Substitu med flere
Mazarin
Drassen
Blabert
Siri
Din_kompis
Bringsteen

Jeg regner med at planlægningsudvalget mødes engang i juni for at aftale nærmere detaljer og fastlægge en dato, som bliver et sted mellem uge 33 og uge 38, afhængig af hvornår flest kan deltage undersøges senere.

For at vi fortsætter med planlægningsfasen skal vi have mindst 10 danske tilmeldinger udover planlægningsudvalget, som mindst skal bestå af 4 personer, så meld jer til i den anden tråd der omhandler interresserede. Vi er også glade for svenske deltagere, men vi skal være nogle danske som kan vise dem Odense og byens seværdigheder :D
Cicero
Posts: 37
Joined: 06 Mar 2013 13:51
Country: Denmark

Re: Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-3

Post by Cicero »

Skal vi se at samles for at planlægge, nu har jeg fået adgang til planlægningsværktøjet...
so lets get started with the planning in detail ;-)

Cral, Paldepind og TheHolst er i stadig interesseret i at vi kommer i gang, hvis andre vil være med i planlægningsfasen så meld ind, selvom man er med i planlægningen kan man godt deltage i gamet, det er kun zonemakeren der ikke deltager (den rolle påtager jeg mig gerne)

Skal vi mødes på torsdag kl. ? og hvor?
Mit forslag er i Odense men hvor? Vi kan også mødes her i Hedensted hos mig meld tilbage.

//Cicero
cral
Zonemaker
Posts: 17
Joined: 01 Jun 2012 08:49
Country: Denmark
Location: Odense, Danmark
Contact:

Re: Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-3

Post by cral »

Jeg er stadig game på at være med.

Dog har jeg en eksamen på tirsdag (den 11. juni), som jeg gerne vil på den anden side af. Alternativt kan vi lave et Google Hangout eller Skyper konference kald :) Det har jeg nemmere ved at finde tid til.
Cicero
Posts: 37
Joined: 06 Mar 2013 13:51
Country: Denmark

Re: Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-3

Post by Cicero »

godt lad os tage et skype møde torsdag d. 13. juni, jeg har fri den dag så kom med tidspunkter i kan, så tager vi den derfra :-)

Hvem mere end Cral

//Cicero
cral
Zonemaker
Posts: 17
Joined: 01 Jun 2012 08:49
Country: Denmark
Location: Odense, Danmark
Contact:

Re: Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-3

Post by cral »

Cicero wrote:godt lad os tage et skype møde torsdag d. 13. juni, jeg har fri den dag så kom med tidspunkter i kan, så tager vi den derfra :-)

Hvem mere end Cral

//Cicero
Deal - jeg stemmer for efter kl. 20, så er junior lagt i seng. "martinrossander" på Skype

Jeg prøver at få fat i TheHolts.

Cicero: Tager du fat i PallePind?
Cicero
Posts: 37
Joined: 06 Mar 2013 13:51
Country: Denmark

Re: Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-3

Post by Cicero »

Yes en aftale.
cral
Zonemaker
Posts: 17
Joined: 01 Jun 2012 08:49
Country: Denmark
Location: Odense, Danmark
Contact:

Re: Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-3

Post by cral »

Hi Cicero,

Jeg er desværre ikke så god til at se min kalender - jeg har en 30 års på torsdag. Men lørdag og søndag har jeg ingen planer. Smider lige mit mobilnummer i en PM hvis det er.

/Cral
Cicero
Posts: 37
Joined: 06 Mar 2013 13:51
Country: Denmark

Re: Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-3

Post by Cicero »

Hej
Nu hvor planlægningen skal til at være mere aktiv, så skal jeg høre om andre end Cral er med på at planlægge Odense event i september.
Vi har ikke fået tilbagemeldinger endnu om Paldepind eller TheHolst er med, er der andre ellers skubber vi eventet ud i fremtiden til vi er mere modne i DK til dette???
//Cicero
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-3

Post by SaLa »

Cicero wrote:Hej
Nu hvor planlægningen skal til at være mere aktiv, så skal jeg høre om andre end Cral er med på at planlægge Odense event i september.
Vi har ikke fået tilbagemeldinger endnu om Paldepind eller TheHolst er med, er der andre ellers skubber vi eventet ud i fremtiden til vi er mere modne i DK til dette???
//Cicero
Har ni skickat pm till Paldepind? Tror det är större chans att han läser pm än den här tråden :)
cral
Zonemaker
Posts: 17
Joined: 01 Jun 2012 08:49
Country: Denmark
Location: Odense, Danmark
Contact:

Re: Planlægning af Odense Turf Event en lørdag i ugerne 33-3

Post by cral »

Cicero: Hvis det kun er dig og mig der er klar på at planlægge/arrangere, så skal vi nok skubbe det til vi er flere aktive turfere i DK. Så er der måske også flere hjælpere.

Vi kan også sætte en dato og et sted for Danish Bonanza og se om vi kan få tilmeldinger nok, til at gå videre med planlægningen.

P.s. har ikke haft fat i TheHolts, men får hans mobilnummer af LRavn i aften.

/Cral
Post Reply

Return to “Generelt”