Boden

Moderator: Zonemakers

MrWc

Boden

Post by MrWc »

Hej. Skulle inte tacka nej till att få en eller två zoner mer till boden.
Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Boden

Post by Byggaren »

MrWc wrote:Hej. Skulle inte tacka nej till att få en eller två zoner mer till boden.
Mmm.. beror lite på aktiviteten. Hur många är ni ungefär som delar på zonerna ?
Ska annars se över det lite. Just nu ligger jag dock lite lågt med norrland pga att vi jobbar för fulla muggar med lanseringen av uk. (Inte helt stängt butiken där dock)
MrWc

Re: Boden

Post by MrWc »

Vi är inte så många tyvärr. Bara 3-4 stycken. Så jag förstår att det inte kommer nya zoner så ofta.
Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Boden

Post by Byggaren »

mmm, men 3-4 st är är bättre än ingen alls, 2 nya zoner levererade :)
MrWc

Re: Boden

Post by MrWc »

Tack för zonerna. Ska ta dem imorgon.
Flopflex
Posts: 72
Joined: 13 Nov 2013 21:28
Country: Sweden

Re: Boden

Post by Flopflex »

Zonen Rödbergsfort går fortfarande inte att ta även under guidade turer då man får gå ut på taket men inte dit zonen är placerad. Kolla bifogade bilder. Den röda rutan är dit man får gå under turen, föreslår att zonen även flyttas dit :)

Här kan du även se hur det ser ut irl:

http://wiki.turfgame.com/sv/wiki/Fil:Boden.jpg
Attachments
Skärmavbild 2014-03-20 kl. 19.38.32.png
Skärmavbild 2014-03-20 kl. 19.38.32.png (171.62 KiB) Viewed 5993 times
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Boden

Post by Blabert »

Flopflex wrote:Zonen Rödbergsfort går fortfarande inte att ta även under guidade turer då man får gå ut på taket men inte dit zonen är placerad. Kolla bifogade bilder. Den röda rutan är dit man får gå under turen, föreslår att zonen även flyttas dit :)

Här kan du även se hur det ser ut irl:

http://wiki.turfgame.com/sv/wiki/Fil:Boden.jpg
Tack, då är den flyttad. Kom ihåg att felanmäla på issues.turfgame.com i fortsättningen :-)

Skickat från LG G2
Image
ParkMan
Posts: 44
Joined: 01 May 2014 22:00
Country: Sweden

Re: Boden

Post by ParkMan »

Det har under hösten tillkommit flera zoner i Boden och alla har varit riktigt bra, med StureTegner, Samarbetskorv och Bropilarna som lysande exempel. Aktiviteten är inte extremt hög, men kanske det är dags för några zoner till. De nya zonerna i centrum förtätade på ett föredömligt sätt, men jag skulle gärna se att det blev några zoner ut mot Prästholmen. I fyrkanten EastBeachZone, KillingZone, BodenTrain och Iduns Väg (inte en zon i nuläget) skulle det rymmas 4-5 zoner som skulle revitalisera turfandet i Boden och dra turfare från Luleå, Piteå och Umeå dit, och ja vem vet kanske göra att fler personer i Boden skulle börja turfa :-)
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Boden

Post by Dacop »

Det blev ett försiktigt varv runt Prästholmen till att börja med, finns gott om utrymme för utbyggnad om det behövs. Så pillade jag in en ny i centrum samtidigt, något säger mig att den blir mer uppskattad. Bevisa att jag har fel. ;)
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
ParkMan
Posts: 44
Joined: 01 May 2014 22:00
Country: Sweden

Re: Boden

Post by ParkMan »

Rent strålande med de fyra nya zonerna, som ligger helt perfekt till. Namnen är dessutom helt lysande! Sedan råkade jag ju komma till Boden precis efter det att du hade lagt ut dem igår. Sedan är det ju svårt för mig att vara där hela tiden och ta zoner eftersom jag bor i Umeå, 30 mil därifrån. Däremot är jag där en gång i månaden och både jag och Ninetail längtar efter att få ta med cykeln och fara omkring i ett vårligt Boden. Jag bodde där när jag var liten och har förstås en speciell relation till både Boden och Luleå. Lägg en zon mitt mellan alla zoner på Prästholmen så att det blir svårt att välja väg plus att jag får ytterligare en anledning att fara dit nästa gång (antagligen den 6 januari 2015). Ge den ett bra namn (kvarteret som ligger i mitten heter Muspelhem) så att vi får fundera lite grann på varför det just blev det namnet. LokesLillaGet fick vi fundera på en stund men sedan lossnade det. Ha det bra!
Post Reply

Return to “Norrbotten”