Felrapportering av zoner kommer att flyttas

Moderator: Zonemakers

Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Felrapportering av zoner kommer att flyttas

Post by Byggaren »

Skuggvarg wrote:Det vore extremt praktiskt att kunna felanmäla zoner direkt i appen, när man faktiskt står mitt i en knasig zon och ser exakt vad som behöver göras. Som det är nu lägger man de sakerna på minnet och tänker att man ska felanmäla när man kommer hem men sen blir det inte av.

Är felanmälning av zoner direkt i appen något som ni kan fixa inom en snar framtid?
Det kommer nog ja, men när kan nog dröjja.
LAn.

Re: Felrapportering av zoner kommer att flyttas

Post by LAn. »

Hej!
Försökt felrapportera en zon i issues, men även om jag är inloggad på turf, står det att jag ska logga in med mitt googlekonto. Varför? Står också att jag måste dela min epostadress o info. Var hamnar den, den postas väl inte?
Hjälp, tack...
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Felrapportering av zoner kommer att flyttas

Post by Blabert »

LAn. wrote:Hej!
Försökt felrapportera en zon i issues, men även om jag är inloggad på turf, står det att jag ska logga in med mitt googlekonto. Varför? Står också att jag måste dela min epostadress o info. Var hamnar den, den postas väl inte?
Hjälp, tack...
Det är en vanlig google login och det enda som syns är det Turfnick som är kopplat till ditt googlekonto.

Tapatalked from my Xperia Z
Image
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Felrapportering av zoner kommer att flyttas

Post by Velocipedryttaren »

Skuggvarg wrote:Det vore extremt praktiskt att kunna felanmäla zoner direkt i appen, när man faktiskt står mitt i en knasig zon och ser exakt vad som behöver göras. Som det är nu lägger man de sakerna på minnet och tänker att man ska felanmäla när man kommer hem men sen blir det inte av.

Är felanmälning av zoner direkt i appen något som ni kan fixa inom en snar framtid?
Borde bara gå att felanmäla via appen när man befinner sig i eller i närheten av zonen det gäller.
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Felrapportering av zoner kommer att flyttas

Post by TBIT »

LAn. wrote:Hej!
Försökt felrapportera en zon i issues, men även om jag är inloggad på turf, står det att jag ska logga in med mitt googlekonto. Varför? Står också att jag måste dela min epostadress o info. Var hamnar den, den postas väl inte?
Hjälp, tack...
Din e-postadress används för att hämta ut ditt Turf-alias, vilket sedan är det enda som visas publikt.
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
MrsYellow
Posts: 1
Joined: 18 Apr 2023 21:41
Country: Sweden

Re: Felrapportering av zoner kommer att flyttas

Post by MrsYellow »

Jag skriver säkert på fel ställe men jag lyckas inte logga in när jag klickar på länken i inlägget.
Jag vill anmäla att zonen ”steningebadet” (Märsta/Sigtuna) är omöjlig att ta (om du inte har båt). Vore önskvärt om den kunde flyttas in till stranden så det går att ta den. Den kom till 2017 och verkar inte aldrig ha blivit tagen.
Moru
Posts: 128
Joined: 26 May 2020 18:37
Country: Sweden
Contact:

Re: Felrapportering av zoner kommer att flyttas

Post by Moru »

Det ser ut att vara en simzon, du får en medalj om du tar den ute i vattnet.

https://turfgame.com/zone/steningebadet
Turfname is EQ
User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Felrapportering av zoner kommer att flyttas

Post by LeiLar »

MrsYellow wrote: 21 Apr 2023 16:58 Den kom till 2017 och verkar inte aldrig ha blivit tagen.
"Steningebadet was created 2017-09-11 05:00:00 and has been taken 51 times in total by 43 different turfers."
https://warded.se/turf/zones.php?zone=steningebadet
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
Post Reply

Return to “Allmänt om zoner”