Förslag på fler zoner i Nora.

Moderator: Zonemakers

Battigoal
Zonemaker
Posts: 56
Joined: 09 May 2014 21:14
Country: Sweden

Förslag på fler zoner i Nora.

Post by Battigoal »

Hej !
Dax snart igen hoppas jag med flera andra turfare att några fler zoner kan vara på ingång till Nora. Sänder en länk på en karta med nuvarande och förslag till nya. Tar man ytan över exempel en småort som Nora och jämför med andra städer som är betydligt zontätare så känns det helt klart att vi kunde få ett gäng till. Ser fram emot nya zoner snart !
Mvh Per (Battigoal) :D

https://mapsengine.google.com/map/edit? ... 0n7oD3X-6Q
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Förslag på fler zoner i Nora.

Post by embeoo »

Varken yta eller antal invånare spelar någon större roll när jag får avgöra, det är aktivitet som gäller.
Och där verkar ni ju faktiskt spottat upp er lite sen jag kollade sist. Hann bara göra en nu, men jag har ögonen på er :)

Och såhär i efterhand noterar jag att den var på din karta också. Kan du göra den röd då ;)
Battigoal
Zonemaker
Posts: 56
Joined: 09 May 2014 21:14
Country: Sweden

Re: Förslag på fler zoner i Nora.

Post by Battigoal »

Hej & Tack !
Alltid välkommet med nya zoner :D Kom precis hem efter en turfrunda i Örebro och då lyste "Paveljongen" så gul och fin. Så det var bara att gå ut och provta den. Kändes riktigt trevligt !
Fixar till kartan sen, och åter igen tack för den nya fina zonen. :D
Mvh : Battigoal
Battigoal
Zonemaker
Posts: 56
Joined: 09 May 2014 21:14
Country: Sweden

Re: Förslag på fler zoner i Nora.

Post by Battigoal »

Hej !
Nu var det länge sen sist :) eller ? Men om Östansjö får 6 nya i en smäll måste Nora med vackra Pershyttan och Gyttorp & Åsbosjön runt kunna få några till oxå ;)
Vi som hoppas på några nya är Noraturfarna + många andra "turistturfare" här i trakten så klart !!!
~ Per (Battigoal) / GolfDelta / druuvan /BosseW / mustbullen / Teerak / nimborje / vevar / spinningwheel / Dubbelsexa / m. fl. m. fl. :) Trevlig sommar från oss i Nora :)
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Förslag på fler zoner i Nora.

Post by Maqqan »

Östansjö hade inga zoner tidigare så det tycker jag är en dålig jämförelse men jag ska absolut se över Nora lite också

Skickat från min D6503 via Tapatalk
Battigoal
Zonemaker
Posts: 56
Joined: 09 May 2014 21:14
Country: Sweden

Re: Förslag på fler zoner i Nora.

Post by Battigoal »

Hej Maqqan !
Oki, sorry för den jämförelsen ;) men Gyttorp och Ås är oxå små samhällen som skulle må gott av ett par zoner. Tack för snabb respons och den nya zonen (y) den hamnade perfekt och jag vet att flera turfare gett detta förslag. TACK !!! från Battigoal :) så glad :D
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Förslag på fler zoner i Nora.

Post by Maqqan »

Ah, ursäkta mig, missade att du nämnde dem, trodde du jämförde med Nora. Kul att ni gillade den, får se vad som dyker upp framöver ;)

Skickat från min D6503 via Tapatalk
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Förslag på fler zoner i Nora.

Post by Maqqan »

Hur tycker ni att zonen Skojarbacken ligger? Kikade på vilka brozoner ni hade och fick tanken att flytta den till bron i närheten men vill inte göra det om den ligger fint som den ligger idag.
Battigoal
Zonemaker
Posts: 56
Joined: 09 May 2014 21:14
Country: Sweden

Re: Förslag på fler zoner i Nora.

Post by Battigoal »

Hej ! Kanske att det blir för nära till NoraÄngarna & Lögardax om det var den bron du menade. Den skulle vara perfekt annars för det är enbart en bra gång & cykelväg där. Den andra bron åt andra hållet är busstrafik in i stan så den är ingen bra idé till brozon. Sorry för sent svar då jag först nu var inne på forum-sidan. Supertack oxå för alla nya fina zoner vi fått sista tiden. Alla här jätte glada !! Har uppdaterat min karta nu med de nya zonerna + lite andra förslag på framtida zoner. Mvh Per (Battigoal)

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=s ... 0n7oD3X-6Q
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Förslag på fler zoner i Nora.

Post by Maqqan »

Battigoal wrote:Hej ! Kanske att det blir för nära till NoraÄngarna & Lögardax om det var den bron du menade. Den skulle vara perfekt annars för det är enbart en bra gång & cykelväg där. Den andra bron åt andra hållet är busstrafik in i stan så den är ingen bra idé till brozon. Sorry för sent svar då jag först nu var inne på forum-sidan. Supertack oxå för alla nya fina zoner vi fått sista tiden. Alla här jätte glada !! Har uppdaterat min karta nu med de nya zonerna + lite andra förslag på framtida zoner. Mvh Per (Battigoal)

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=s ... 0n7oD3X-6Q
Det var precis den jag menade och det är precis att zonen går in där så jag flyttar den dit så får ni återkomma om jag ska flytta tillbaka den. Döpte även om den till Skojarbron.
Post Reply

Return to “Örebro”