Zonmakarens tråd

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Zonmakarens tråd

Post by Dacop »

Hej Västernorrland!

Jag har fått äran att ta över zonmakaransvaret för er region under perioden Januari - April 2016.

Som ni säkert märkt så har det varit väldigt lugnt på zonfronten för er region, vilket innebär att jag har en rejäl budget att spendera på er. Ni vet säkert också att vi numera eftersträvar fina eller speciella platser för zonerna, snarare än rena förtätningar eller transportzoner. För att kunna lägga så bra zoner som möjligt så behöver jag er hjälp med detaljerade förslag, gärna utritade på Google Maps och med bilder om det går, allt för att underlättta oc snabba upp processen.

Forumet är bästa stället för förslag, eller diskussioner om zoner. Jag finns också med i er Facebookgrupp. Däremot vill jag inte ha förslag via PM på något sätt.

/Dacop
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
CTID
Posts: 8
Joined: 04 Jan 2015 21:26
Country: Sweden

Re: Zonmakarens tråd

Post by CTID »

Har lagt in några förslag under Kramforstråden. Är det rätt ställe för förslag?
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Zonmakarens tråd

Post by Dacop »

Gooodmorgon Västra Götaland!

Som ni säkert märkt så har det släppt väldigt få nya zoner i er region under en tid.

I eftermiddag blir det ändring på detta, klockan 16.04.01 släpps det 60 nya zoner, fördelat över regionen. Det blir en ordentlig spridning, fina platser blandat med lite förtätningar, mer landsbygd än stad men förhoppningsvis något som glädjer alla.

Happy Turfing!
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Moskeroll
Zonemaker
Posts: 247
Joined: 06 Mar 2014 14:13
Country: Sweden
Location: Hallsberg

Re: Zonmakarens tråd

Post by Moskeroll »

Hej
Under våren och sommaren är det jag som ansvara för zonläggningen i Sundsvall, Härnösand och Kramfors.
Vet du av något fint och sevärt ställe som förtjänar en zon så skriv gärna ett tips här i forumet

Mvh
Moskeroll :)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Zonmakarens tråd

Post by SunYour »

Dacop wrote: 01 Apr 2016 05:05 Gooodmorgon Västra Götaland!

Happy Turfing!
Inte sån enorm aktivitet här... Inte ens ett klagomål på klavertrampet för ett år sedan :-D
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
wsnurr
Zonemaker
Posts: 121
Joined: 31 Jan 2013 19:25
Country: Sweden

Re: Zonmakarens tråd

Post by wsnurr »

Det verkar som att det är vi zonmakare som står för största aktiviteten...

Själv ska jag ha hand om Örnsköldsvik kommande fyra månader.
Moff
Posts: 18
Joined: 25 Oct 2015 02:16
Country: Sweden

Re: Zonmakarens tråd

Post by Moff »

Moskeroll wrote: 07 May 2017 16:22 Hej
Under våren och sommaren är det jag som ansvara för zonläggningen i Sundsvall, Härnösand och Kramfors.
Vet du av något fint och sevärt ställe som förtjänar en zon så skriv gärna ett tips här i forumet

Mvh
Moskeroll :)
Då gissar jag det är dig jag bör tacka för alla nya zoner i Granlo som dök upp för några veckor sedan :)

Kommer du fortsätta under hösten eller är det rotation igen snart?
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: RE: Re: Zonmakarens tråd

Post by Maqqan »

Moff wrote:
Moskeroll wrote: 07 May 2017 16:22 Hej
Under våren och sommaren är det jag som ansvara för zonläggningen i Sundsvall, Härnösand och Kramfors.
Vet du av något fint och sevärt ställe som förtjänar en zon så skriv gärna ett tips här i forumet

Mvh
Moskeroll :)
Då gissar jag det är dig jag bör tacka för alla nya zoner i Granlo som dök upp för några veckor sedan :)

Kommer du fortsätta under hösten eller är det rotation igen snart?
Vi roterade i början av september :)

Tapatalking with my Samsung S7

fixarn
Posts: 81
Joined: 11 Sep 2012 15:18
Country: Sweden

Re: Zonmakarens tråd

Post by fixarn »

Zon Orrberget ligger fel
Går det att lägga den närmare stigkorset västerut
Last edited by fixarn on 22 Dec 2022 17:23, edited 1 time in total.
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Zonmakarens tråd

Post by embeoo »

Inget har hänt i tråden 2017, så lite udda att lyfta den. Felanmälningar ska göras på issues.turfgame.com
Du kan ju passa på att lägga till hur den ligger fel/var ett bättre läge vore så kanske det kan komma någon förändring av det.
Post Reply

Return to “Västernorrland”