Fixat. Avvaktar nog med att lägga till fler kolumner. Vad är det för topplista du tänker dig?
Statistik - vad vill du veta?
Re: Statistik - vad vill du veta?
Nej, det kan man inte, men kul att du gillar detcaptHaddock wrote: ↑24 Mar 2024 21:12 Tillägget av "My toplist standings" på warded är så himla bra!! Super tack för den utvecklingen! Någon som vet om man kan donera till warded för all utveckling, kostnader för under håll osv? Statistiken på Warded tycker jag verkligen tillför så mycket så vore kul om man kunde donera och supporta det jobbet också på samma sätt som man kan köpa support i själva spelet.

Tänker att det är bäst att vara försiktig att skylta med vilka zoner som är spelares favoritzoner.captHaddock wrote: ↑04 Feb 2024 16:05 Top 5 turfare med tagningar per zon. Exempelvis:
CentralZon:
1. NisseNasse 2456
2. Balot 2150
3. Ystra 1872
4. LeiLarsson 1328
5. LBZ 984
Det blir snabbt många olika definitioner och önskningar. Så, detta implementeras först när något mer dynamiskt sätt att visa data på införs.Wandraren wrote: ↑22 Jan 2024 23:28 Det vore trevligt ifall de zonspecifika statistiksidorna hade ett diagram över vilka månader zoner brukar tas. Dels kan det vara intressant att se hur konkurrensen varierar över året, och särskilt intressant när det gäller zoner som är olika lätta eller svåra att ta olika tider på året (det är mer imponerande när någon tar SäbyNightmare utan att gå på vatten i januari, samtidigt som januari-tagningarna kan vara en värdefull ledtråd för de som bara vill rensa sin karta på otagna unika zoner). Dels kan det även hjälpa turfare med att se ungefär när zoner med tidsbegränsad tillgänglighet brukar vara tillgängliga (till exempel kungliga gravplatsen).
Ett lämpligt mått kan vara "x tagningar per årgångar av månaden", så att en zon som har funnits i 13 månader inte verkar bli tagen extra mycket under den enda månad som har upprepats.
Ett alternativ till ett diagram vore annars en tabell som redovisar antalet tagningar för varje månad (t.ex. "augusti 2023") som en zon har funnits, med årtal som rader och månader som kolumner (eller vice versa).
Inlagt på https://warded.se/turf/unique.php när du är inloggad.
Turfname is EQ
Jodå också en fin sida men det jag söker efter är det totala antalet revisits. Nu räknar jag ut det manuellt genom att ta mina takes från warded minus mina takes från Turf hemsidan/Turf appen.Moru wrote: ↑25 Mar 2024 08:00Har du sett den här sidan?
https://frut.zundin.se/user_round.php?u ... oundid=165
-
- Country: Sweden
Okej, oavsett verkligen stort tack för tillägget!!! Även att man kan välja en enskild omgång (Round) under Map of my unique zones är ett riktigt kul tillägg! Sen hela uppgraderingen med menyer osv har gjort det lättare att navigera, framförallt från mobilen. Min känsla är även att inloggningen till Warded går bra mycket snabbare, vilket såklart också är en trevlig bonus om så är falleteddyueue wrote: ↑25 Mar 2024 01:35Nej, det kan man inte, men kul att du gillar detcaptHaddock wrote: ↑24 Mar 2024 21:12 Tillägget av "My toplist standings" på warded är så himla bra!! Super tack för den utvecklingen! Någon som vet om man kan donera till warded för all utveckling, kostnader för under håll osv? Statistiken på Warded tycker jag verkligen tillför så mycket så vore kul om man kunde donera och supporta det jobbet också på samma sätt som man kan köpa support i själva spelet.![]()

Håller med Warded känns piggare och ser trevligare ut.captHaddock wrote: ↑28 Mar 2024 19:42 Okej, oavsett verkligen stort tack för tillägget!!! Även att man kan välja en enskild omgång (Round) under Map of my unique zones är ett riktigt kul tillägg! Sen hela uppgraderingen med menyer osv har gjort det lättare att navigera, framförallt från mobilen. Min känsla är även att inloggningen till Warded går bra mycket snabbare, vilket såklart också är en trevlig bonus om så är fallet![]()
tack för uppdateringarna